Aller au contenu Aller au formulaire de recherche Aller au page de contact Aller au sitemap
 

ARAG biedt je een stimulerende werkomgeving!

 

Werken bij ARAG betekent genieten van volgende voordelen:

 

Familiale, jonge en dynamische onderneming


ARAG is een bedrijf gericht op mensen, met een aangename werksfeer. Onze teams zijn jong, dynamisch, agile en flexibel.
Er worden veel leuke, inspirerende en ontspannende initiatieven georganiseerd om deze goede werksfeer te bevorderen.

Hybride werkbeleid



De wereld verandert en bij ARAG evolueren we graag mee. Met ons hybride werkbeleid krijgen onze werknemers de nodige vrijheid om te bepalen of en wanneer ze telewerken. Daarnaast hechten we veel belang aan een goed evenwicht tussen het werk- en privéleven.

Diversiteit



Bij ARAG krijgt iedereen dezelfde kansen, ongeacht gender, leeftijd, etniciteit,... Een gevarieerd aanbod van vaardigheden, kennis en ervaring is volgens ons van vitaal belang om een sterk bedrijf op te bouwen.

Werken bij ARAG

Dat is variatie, fijne collega ’s en een goede balans tussen werk en privé. Laat onze collega's het je zelf vertellen!

Favoriete aspect van mijn job: Ik leer graag nieuwe dingen. Als het werk dan ook nog goed gedaan is, geeft me dat veel voldoening.

Favoriete aspect van ARAG: ARAG draagt voor het welzijn van het personeel hoog in het vaandel. Er is eveneens een goed evenwicht tussen werk en privé.

Favoriete aspect van mijn job: Schrijven, schrijven, schrijven. En als ik toch even met een writer’s block zit, kan ik me concrentreren op het uitwerken van marketingmateriaal.

Favoriete aspect van ARAG: Mijn collega’s bij ARAG zijn niet enkel bekwaam, maar ook heel behulpzaam. Dat maakt de samenwerking erg aangenaam. Daarnaast vind ik een gezond evenwicht tussen werk en privé heel belangrijk. Dat zit zeker snor bij ARAG.

Favoriete aspect van mijn job: Mijn job als Campaign Manager is uitdagend en gevarieerd. Daarnaast vind ik het een meerwaarde dat ik binnen mijn functie de mogelijkheid heb om continu bij te leren.

Favoriete aspect van ARAG: De collega’s zijn ongetwijfeld mijn favoriete aspect bij ARAG: ze zijn ongelofelijk energiek, capabel en vooral heel erg menselijk!

 

Zin om een nieuwe uitdaging aan te gaan en je droombaan te vinden?

 

Bij ARAG België hebben we de ambitie om te groeien. Om dit waar te maken, zijn we op zoek naar nieuwe collega's die onze teams kunnen versterken. Wil jij deel uitmaken van onze ambitieuze organisatie?
Bekijk hieronder onze vacatures!

Bekijk onze Instagram-pagina om een eerste kennismaking te hebben met de gele familie!

 

Underwriter & Technical Performance Manager (m/f/x)

ARAG SE is the largest specialized Legal Protection insurers active internationally.
Our company goal is to make legal aid available for everyone. We seek people who are willing to contribute in reaching this goal and this is for you a wonderful opportunity to join a family owned global company with a very nice work atmosphere. The Belgian branch, located in the center of Brussels, is actually looking for a thorough  Underwriter Manager (m/f/x)  to, on the one hand, determine potential client’s risk factors and to establish the terms of coverage and, on the other hand, in collaboration & coordination with the Performance & Cost Controller perform monitoring of the technical performance.

As ARAG SE – Branch Belgium is implementing a state of the art Insurance Core System (SFI from Sales Force), the Underwriter will have the possibility to establish best practices with no constraints from legacies.

Function / Responsibilities
- The Underwriter protects the company’s book of business from bad risks.
- Underwriting demands also specific technical support in negotiating the defined, quotes, guidelines, terms and conditions with national brokers & accounts. A close interaction with the Sales Department is needed to develop the business in a profitable way.
- The Technical Performance is the regular monitoring of the performance at various level (contracts, brokers, products, region) and recommend action to the management.
- This role requires in depth analytical skills and tool expertise (data statistics & data reconciliation & background information) and strong time management skills.
- The responsibilities implies two types of attitude. A reactive one for the Underwriting part and a pro-active one for the Technical Performance part.
- The Underwriter Manager reports to the CFO/COO.

Your profile
- Proven insurance underwriting experience
- Proven numeracy and statistical skills
- Hands-on experience with “smart systems”, analytical tools and statistical packages
- Relevant actuarial experience is a plus
- Confident decision making skills and attention to detail
- Excellent knowledge of insurance policies and ability to relate policy provisions to the loss Exposures
- Insurance diploma or certification
- BS in Business Administration, Finance or related field

What can we offer you ?
- A key role in a team that is in the driving seat of major technological changes.
- A participative company culture, where human aspects and work-life balance are considered very important. We are very proud of our "hybrid working policy" that gives you the flexibility you would expect from a modern employer.

Interested? Then don't hesitate to send your CV to Fabienne Decroos, our HR Manager, at fabienne.decroos@arag.be.

Car Claims Advisor (m/v/x)


ARAG SE is een verzekeraar gespecialiseerd in rechtsbijstand, meer nog we zijn één van de grootste ter wereld. We zijn actief op internationaal niveau in 19 landen en zijn er in geslaagd om ons familiaal karakter te behouden. Bij ARAG in België geven we met zo een 100 collega’s dagdagelijks het beste van onszelf voor onze klanten. Onze missie, al in 1935 op papier gezet door onze oprichter Dr. Fassbender, luidt nog steeds: “elke burger moet zijn rechten kunnen laten gelden, ongeacht zijn financiële situatie”. Met andere woorden, juridische bijstand zou voor iedereen beschikbaar moeten zijn, ongeacht je financiële situatie, toch?

De Belgische Branch, gelegen in Brussel centrum, is op zoek naar een “Car Claims advisor” (m/v/x) met een focus op klantenservice.

Wat wordt jouw missie ?

Als nieuwe collega zal je nauwe contacten onderhouden met onze Nederlandstalige makelaars. Je krijgt te maken met schadegevallen in zeer diverse domeinen: je analyseert de situatie en je onderneemt de nodige stappen om tot een snelle oplossing te komen. Hierbij zorg jij er in de eerste plaats voor dat de belangen van onze verzekerden niet in het gedrang komen. Je bent dus een belangrijke tussenpersoon in het beheer van een schadedossier. Je hebt veelvuldige contacten met de makelaars, cliënten, experts en advocaten aan de ene kant en met alle mogelijke tegenpartijen (andere verzekeringsbedrijven, experts, advocaten van de tegenpartij, enz.) aan de andere kant. Duidelijke en snelle communicatie is dan ook van zeer groot belang in de succesvolle afhandeling van een schadedossier.

Wie ben jij ?

• Bachelor in bedrijfsmanagement met specialisatie in financie-en verzekeringswezen of Rechtspraktijk.
• Talenkennis : Nederlands.
• Overtuigend "communicator" die graag gebruik maakt van de telefoon en die daarnaast zijn
• vlotte pen aanwendt om brieven of mails te schrijven.
• Enige commerciële feeling is belangrijk want er zijn veelvuldige contacten met onze cliënten (verzekerden en makelaars).
• Pro-actief met zin voor initiatief en nieuwe uitdagingen.
• Vlot kunnen werken met MS-Office Excel, Word) en MS-Outlook is absoluut noodzakelijk.

Wat hebben wij je te bieden ?

• Een functie in het “kloppend hart” van onze onderneming met een directe impact op de klanttevredenheid.
• Een participatieve bedrijfscultuur, waarin de menselijke aspecten en het evenwicht tussen werk en privéleven als zeer belangrijk worden beschouwd. Wij zijn erg trots op ons “hybride werkbeleid” dat jou de nodige flexibiliteit biedt die je van een moderne werkgever mag verwachten. (We hebben het hier uiteraard nog over tijdens het sollicitatiegesprek.)
• Een zeer aangename en familiale sfeer.
• Een een vast arbeidscontract, een aantrekkelijk salaris, extra (wettelijke) voordelen zoals een zeer uitgebreide groeps- en hospitalisatieverzekering, een fiscaalvriendelijke CAO 90 bonus, een vergoeding voor thuiswerk, IT-apparatuur voor thuis, ... .

Geïnteresseerd ? Niet twijfelen dan, stuur je CV door naar Fabienne Decroos, onze HR Manager, via fabienne.decroos@arag.be

Business Advisor (M/V/X) - regio Oost-Vlaanderen

ARAG SE is één van de belangrijkste gespecialiseerde rechtsbijstandsverzekeraars, is ruim 80 jaar actief op internationaal niveau en beschikt over niet minder dat 19 zetels in Europa, de Verenigde Staten en Canada.

ARAG heeft de ambitie om de Belgische burger op elk moment van zijn leven te beschermen door hem te informeren over de juridische aspecten die van invloed kunnen zijn op hem en indien nodig door hem te begeleiden bij het oplossen van een geschil. We zijn op zoek naar mensen die ons kunnen helpen in het realiseren hiervan en dit is voor u een uitgelezen kans om deel uit te maken van een internationaal familiebedrijf.

De Belgische Branch, gelegen in Brussel centrum, is op zoek naar een “Business Advisor Oost-Vlaanderen” . Als Business Advisor maakt u deel uit van een dynamisch Salesteam (Business Advisors) en rapporteert aan de Commercieel directeur.

Functie
-Als Business Advisor sta je in voor het commerciële beheer van de sector Oost - Vlaanderen. Je opdracht bestaat erin om het makelaarsnet van de sector verder te ontwikkelen en uit te bouwen.
- Je bent in staat om je commerciële doelstellingen te realiseren.
- Je koppelt een stevige technische kennis aan je commercieel doorzicht om het vertrouwen van de makelaars in de sector te winnen.
- Als expert in rechtsbijstand ben je een bondgenoot voor jouw business partners en hun medewerkers. - -- Je helpt hen de ARAG oplossingen voor te stellen aan hun klanten.

Profiel
- Je bezit een grote commerciële feeling gecombineerd met een oplossingsgerichte geest
- Je bent pro-actief en hebt zin voor initiatief
- Commerciële ervaring en affiniteit met de verzekeringssector zijn belangrijke troeven
- Je legt gemakkelijk contacten en communiceert vlot op alle niveau's
- Je kan je activiteiten zelfstandig organiseren
- Je gaat vlot om met moderne communicatiemiddelen
- Je bent woonachtig in de sector

Aanbod
- Ruime verantwoordelijkheden in een zeer gevarieerde job
- Een aangename werksfeer in een dynamisch team
- Een doorgedreven opleiding in rechtsbijstandsverzekering
- Een aantrekkelijk salarispakket (vast + variabel) met extra-legale voordelen
- Een firmawagen

Solliciteer dan gerust spontaan via e-mail bij onze HR Manager Fabienne Decroos via fabienne.decroos@arag.be .

Strategic Advisor to the Management Board (m/f/x)

ARAG SE is the largest specialized Legal Protection insurers active internationally.
Our company goal is to make legal aid available for everyone. We seek people who are willing to contribute in reaching this goal and this is for you a wonderful opportunity to join a family owned global company with a very nice work atmosphere.

The Belgian branch, located in the center of Brussels, is actually looking for an Strategic Advisor to the Management Board (m/f/x) to support the Management Board in their strategic activities

Function / Key tasks
• You supervise the projects and deliver content to the Management Board for reporting and communications towards the Headquarter.
• You support the coordination of (complex) multidisciplinary cases
• You watch that the roll out of all new initiatives are in line with the company strategy. You have interactions with all departments to plan, coordinate and follow up the progress of the decisions taken.
• You watch that all key decisions are presented (in a state of the art manner) during the management boards.
• You support the respect of the governance by caring for the necessary formalism, documentation and timing.
• You coordinate the strategic discussions between, on the one hand, the Management Board and the Headquarter and, on the other hand, the translation and communication towards the Management Team.
• You occupy a key role between the Management Board and the Management Team and you are a person of trust
• You report to the CEO

Profile
• Master degree in Business Administration or other in Commercial Engineering.
• 3 to 5 years work experience as a project manager and/or within audit, experience in financial sector is an asset.
• Prince II Practitioner experience or other relevant project management trainings.
• Languages: FR/NL/ENG.
• Excellent written and verbal communication skills.
• Very good knowledge of MS Office skills.
• A superior customer service orientation and impeccable organizational skills.
• Personality: analytical, fact driven, assertive, solution oriented, convincing, “can do” attitude.

We offer you
• A pleasant working atmosphere, in a human-sized company looking to the future.
• A young and dynamic team, agile and driving change.
• An attractive salary and working conditions, with extra-legal benefits.
• A participatory corporate culture, where the human aspects and the work/life balance is recognized as important.
• Our offices are central located in Brussels, close to public transport.

Interested? Then don't hesitate to send your CV to Fabienne Decroos, our HR Manager, at

Mulesoft Developer (m/f/x)

ARAG SE is one of the largest specialized Legal Protection insurers active internationally.

Our company goal is to make legal aid available for everyone. We seek people who are willing to contribute in reaching this goal and this is for you a wonderful opportunity to join a family owned global company.

The Belgian branch, located in the center of Brussels, is actually looking for a Mulesoft Developer to join its IT department.

Function / Key tasks
As a Mulesoft Developer, you’ll be at the forefront of implementing integrated processes, serving as a technical expert in development, analysis, advisory, architecture and troubleshooting.

Ideally, you have hands-on experience with Mulesoft developing API’s, and integration. Alternatively you should be proficient in programming languages such as Java, Javascript or similar.

You will be responsible for transforming requirements into seamless integrated solutions, utilizing messaging solutions, API’s and more.

You will be witnessing firsthand the impact of your contributions and taking pride in the solutions you implement. Your focus will be on delivering practical solutions while adhering to best practices and maintaining a keen eye on availability, scalability, and security.

We expect you to Build up experience in the ARAG Mulesoft architecture and become a technical lead.

Profile
- Bachelor / Degree in Computer Science or equivalent
- At least 1 year working with mulesoft developing API’s
- Experience with Java, SQL & Git
- Additional valued experience with SalesForce is a plus
- Certification as a Mulesoft developer is a plus
- Languages : French or Dutch / English
- Mindsets : Strong analytical and logic skills, Ownership, Patience, Humor skills !
- Strong communication skills to work with different teams
- Ability to work independently and within a team
- SCRUM / Agile is known for you

We offer you
- A pleasant working atmosphere, in a human-sized company looking to the future.
- A young and dynamic team, driving with conviction its transformation towards the future.
- An attractive salary and working conditions, with extra-legal benefits.
- A participatory corporate culture, where the human aspects and the work/life balance is recognized as important.
- Our offices are central located in Brussels, close to public transport.

Interested? Then don't hesitate to send your CV to Fabienne Decroos, our HR Manager, at

Spontane sollicitatie (m/v/x)

ARAG is een verzekeraar gespecialiseerd in rechtsbijstand. Meer nog: we zijn één van de grootste ter wereld. We zijn actief op internationaal niveau in 19 landen, maar zijn er wel in geslaagd om ons familiaal karakter te behouden. Bij ARAG in België geven we met zo een 100 collega’s dagdagelijks het beste van onszelf voor onze klanten. Onze missie, al in 1935 op papier gezet door oprichter Dr. Fassbender, luidt nog steeds: “elke burger moet zijn rechten kunnen verdedigen, ongeacht zijn financiële situatie”. Met andere woorden, juridische bijstand zou voor iedereen beschikbaar moeten zijn, ongeacht je financiële situatie, toch?

Om deze missie te blijven nastreven en om de service en het productgamma die wij onze klanten bieden, te blijven verbeteren, zijn wij steeds op zoek naar enthousiaste talenten (m/v/x) . Denk je een meerwaarde voor ons team te zijn, maar is er geen vacature die je aanspreekt? Moet jouw functietitel nog uitgevonden worden?

Solliciteer dan gerust spontaan via e-mail bij onze HR Manager Fabienne Decroos via fabienne.decroos@arag.be .