Aller au contenu Aller au formulaire de recherche Aller au page de contact Aller au sitemap

Recent hebben een groot aantal ARAG makelaars een e-mail van ons ontvangen over veranderingen met betrekking tot het printen en versturen van documenten. Aangezien al heel wat makelaars digitaal werken, worden bepaalde documenten dubbel verstuurd: per post en digitaal. Hier willen we graag verandering in brengen.

ARAG wil ook zijn steentje bijdragen voor een beter milieu en veel makelaars hebben al aangegeven een digitale informatiestroom makkelijker te vinden. Natuurlijk zijn er ook al diverse online beheerplatformen die ervoor zorgen dat dit veilig en zorgvuldig kan gebeuren.

Voor makelaars die (nog) niet digitaal werken, of geen documenten verzenden en raadplegen via een beheerpakket, verandert er natuurlijk niets. U blijft gewoon alle benodigde documenten van ons ontvangen op de manier zoals u dat altijd heeft gedaan.

Indien u hier vragen over heeft, kan u contact opnemen met ARAG via customerservices@arag.be

Arag,
Uw vertrouwde partner