Aller au contenu Aller au formulaire de recherche Aller au page de contact Aller au sitemap
 
ARAG blijft u bijstand verlenen in de huidige crisis. Rekening houdend met de verschillende gevolgen die de covid-19-epidemie voor onze klanten kan hebben, hebben wij de volgende maatregelen genomen:


1. De versoepeling van de procedures van inning van de premie :

Als u door de huidige context moeite heeft met het betalen van uw premie, kunt u deze opsplitsen. Praat er over met uw makelaar of neem contact op met onze klantenservice.

2. Het minnelijk beheer van geschillen in verband met de Coronavirus-crisis voor al onze privé- en professionele klanten :


Tot 30/06/2021 bieden wij alle ARAG-klanten die een privé- of een professionele polis hebben onderschreven, het minnelijk beheer aan voor een geschil dat rechtstreeks verband houdt met de Coronaviruscrisis, ongeacht hun huidige dekking. Onze juristen zullen u bijstaan zolang het minnelijk beheer aangewezen is en voor zover uw contract niet is uitgesloten in onze "All-in" Gold formules.

3. Gratis juridisch advies via onze Legal Help Line :

Tijdens deze periode van afzondering blijven onze juristen telefonisch bereikbaar via onze Juridische Hulplijn van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur op het volgende nummer: 02 643 13 94.

ARAG, uw bondgenoot in Rechtsbijstandverzekering

Over dit onderwerp :

Mijn reis werd geannuleerd vanwege het coronavirus, wie vergoedt mij dan de gemaakte kosten ?

Als u een vliegticket heeft gekocht en de vlucht wordt geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij, heeft u in principe recht op een terugbetaling of een ticket voor een andere vlucht.

Wat moet ik doen als mijn werkgever zich niet houdt aan de hygiënemaatregelen opgelegd door de overheid ?

Als telewerken geen optie is, moeten de bedrijven ervoor zorgen dat de regels voor de sociale afstand worden nageleefd.